Morskie tonie...

Hej,


Niedawno wstawiłam na profil strony na Facebooku zdjęcie przestawiające oczy w odcieniach szarości - w sensie samo zdjęcie było w odcieniach szarości. Pomyślałam, że jest to dobry sposób by uchylić rąbka tajemnicy co dla was przygotowałam. Jeśli jesteście ciekawi czym wykonałam ten makijaż zapraszam do opisu poniżej.


Tym razem zaczęłam jak na mnie niestandardowo, bo w pierwszej kolejności rozpoczęłam od makijażu oczu. Dopiero później zajęłam się resztą twarzy. Powodów było kilka. Po pierwsze cienie mogły się osypać, więc to względy praktyczne. Po drugie oszczędziłam sobie niepotrzebnych frustracji związanych z ewentualnym osypaniem. A po trzecie, gdyby mi nie wyszło, mogłam zmyć jedynie oczy a nie wszystko razem.




















Użyte kosmetyki:
*Podkład - Bourjois Healthy Mix 51 Light Vanilla
*Puder - Bell Look NOW! HD Powder (dostępny w Biedronce)
*Korektor - Clinique - Line Smoothing Concealer + L'Oreal Paris Perfect Match 1 Ivory
*Baza pod cienie - NYX - Jumbo Eye Pencil - Purple
*Bronzer - Inglot - Freedom System w odcieniu 75
*Róż - Inglot - Freedom System w odcieniu AMC 55
*Rozświetlacz - Lovely - Silver Hightliter
*Brwi - Catrice - Eyebraw Pencil 020 Date wity Ash-Ton + Essence żel do brwi
*Rzęsy - Clinique - High Impact Mascara + Ardell połówki 315 Black
*Oczy - Inglot - Freedom System 388 (zewnętrzny kącik) + 117 (środek powieki) + Lovely Silver Hightliter (wewnętrzny kącik); Kobo - 117 Caffe Latte (załamanie powieki rozblendowany pod łuk brwiowy); Sephora -  Contur eye pencil Waterproof w odcieniu 22 Indulge yourself (tuż przy dolnej linii rzęs) + Inglot - Freedom System 473 (nałożony na dolną powiekę by zagruntować kredkę); Sephora - Contur Eye Pencil Waterproof w odcieniu 01 Black Iace ( dolna i górna linia rzęs)
*Usta - Nabla - Vanilla Queen.




XOXO

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jeśli wybierasz się w podróż po Polsce...

Totalna klasyka

Tale as old as time... czyli historia stara jak świat opowiedziana przez dwa kompletnie różne pokolenia