Księżniczka Elfów, czyli mój urodzinowy makijaż w odcieniach różu z delikatnie miedzianym akcentem

Hej!

Biorąc pod uwagę zainteresowanie jakie wzbudził mój urodzinowy makijaż postanowiłam podzielić się listą produktów, których użyłam by wykonać ten look.
Jeśli jesteście ciekawi czego użyłam zapraszam do opisu pod zdjęciami.





 
Użyte kosmetyki:
*Podkład - Dr Irena Eris Radiance 110 Ivory + Bourjois Healthy Mix 51 Light Vanilla
*Puder - Bell Look NOW! HD Powder (dostępny w Biedronce)
*Korektor - Clinique - Line Smoothing Concealer + L'Oreal Paris Perfect Match 1 Ivory
*Baza pod cienie - Benefit Cosmetics - Lemon-Aid
*Bronzer - Inglot - Freedom System w odcieniu 75
*Róż - Inglot - Freedom System w odcieniu AMC 55
*Rozświetlacz - Lovely - Gold Hightliter
*Brwi - Catrice - Eyebraw Pencil 020 Date wity Ash-Ton + Essence żel do brwi
*Rzęsy - Clinique - High Impact Mascara + Ardell połówki 315 Black
*Oczy - Inglot - Integra w kolorze 62 + Freedom System 395 i 390 + Lovely miedziany cień z paletki Make Up Kit - Dark Nude + Sephora Eyeliner - 01 Black w kałamarzu
*Usta - Sephora - Rouge R11 Love Test.

XOXO

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jeśli wybierasz się w podróż po Polsce...

Totalna klasyka

Tale as old as time... czyli historia stara jak świat opowiedziana przez dwa kompletnie różne pokolenia