Fioletowy zawrót głowy

Hej!
Dawno nie było na blogu artykułu typowo makijażowego. A że ostatnio przed pracą miałam trochę więcej czasu niż ostatnimi czasy to zmalowałam takie moje maleńkie cudeńko. Ja jestem z niego dumna, ale nie każdemu musi się ono podobać.

Kosmetyki, których użyłam są zdecydowanie z różnych półek cenowych. Od tych tanich przez średnie oczywiście kończąc na tych droższych. Mam nadzieję, że ktoś znajdzie tu dla siebie inspirację.






Użyte kosmetyki:
*Podkład - Dr Irena Eris + Bourjois Healthy Mix
*Puder - Bell Look NOW! HD Powder (dostępny w Biedronce)
*Korektor - Clinique - Line Smoothing Concealer
*Baza pod cienie - Benefit Cosmetics - Lemon-Aid
*Bronzer - Inglot - Freedom System w odcieniu 75
*Róż - Inglot - Freedom System w odcieniu AMC 55
*Rozświetlacz - Lovely - Silver Hightliter
*Brwi - Catrice - Eyebraw Pencil 020 Date wity Ash-Ton + Essence żel do brwi
*Tusz do rzęs - Clinique - High Impact Mascara.
*Oczy - Kobo - 114 Aubergine, 141 Chestnut, 117 Caffe Latte, 102 Almond; MAC - Plum Dressing.

XOXO

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jeśli wybierasz się w podróż po Polsce...

Totalna klasyka

Tale as old as time... czyli historia stara jak świat opowiedziana przez dwa kompletnie różne pokolenia